lördag 21 juli 2007

Världens starkaste fanzine



Ni som missade vårens stora seriefanzinhets med tillhörande försäljning å SPX 07, ges nu tillfället att skaffa ett alldeles eget ex av "Bamse -Världens starkaste fanzine"! Denna fantastiska produkt, över två år in the making, innehåller en hel drös svenska serietecknares mer eller mindre aparta tolkningar av Bamse och hans värld. Personligen fungerar jag som redaktör för projektet samt bidrar med två serier, varav en till manus av Magnus Johansson. Övriga medverkande är Micael Nyberg, Åke Forsmark, Jimmy Jönsson, Stina Lövkvist, Mikael Sol, Jakob Robertsson, Bullas Jonas Jansson, David Liljemark, Adam Boman, Tomas Antila, Matti Steiger-Lundmark samt Henrik Lange.



Sicket stjärnuppbåd! Och hela rasket går löst på 40:-, och kan beställas genom att skicka ett mail till mig å skaggbiff(snabel-a)hotmail(punkt)com. Portot bju'r jag på.

I och för sig kanske det inte är så smart av mig att lägga upp den här annonsen mitt i sommarn och just innan jag åker till Australien, vilket gör mig oförmögen att skicka ut några ex förrän i slutet av augusti. Men whaddevvor, det finns ju ändå inget starkare än Sanne Salomonsen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer inte Andréassonklanen att försöka tända eld på din stjärt, skriandes "varumärkesintrång!"?

Anonym sa...

För övrigt vill jag ha (köpa) ett ex. Om du överlever stjärteldningen.

Anonym sa...

Det här verkar helt fantastiskt. Skicka mig ett ex omedelbums. Skalman skulle säkert hålla med om att "varumärkesintrång" är omöjligt, då all kultur härstammar ur och utvecklas från från annan kultur.