torsdag 30 augusti 2007

Projekt STHLM s.2


Det var såhär jag föreställde mig en trovärdig reaktion hos en snubbe som störs i sin lätta nojande framför tv:n av att hans flickvän kommer hem. Jag har inte för mig att detta något aparta beteende förklaras närmare i fortsättningen av serien, men där och då föreföll det mig av någon anledning helt berättigat. Det kanske inte kommer som en överraskning när jag säger att mina erfarenheter av livet i ett parförhållande var (och är) försumbara.

Ganska snyggt ritat, kan jag dock tycka, även om en textruta som sträcker sig över hela sidans bredd kanske inte är den allra smidigaste och mest läsvänliga lösningen. Lägg märke till att jag gissat mig till perspektivet i de allra flesta rutor, och döljer mycket av bakgrunderna i stämningsfulla sjok av svärta.

Inga kommentarer: